ایده شماره 3
ایده شماره 3

ایده شماره 3

مهدی یاور گرامی از اصفهان
سلام.
وقتتون بخیر.

من خیلی خوشحال شدم که امروز به طور کاملاً اتفاقی(و البته به لطف حضرت حق و نگاه ویژه آقا امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف) با کانالتون آشنا شدم.
خیلی وقت که به دنبال چنین فرصتی هستم و ایده هایی در ذهن دارم...
منتها بیشتر به فکر ایده هایی جهانی هستم، در حالیکه معتقدم کار مهدویت در سطح کشور خودمون هم بسیـــــــار جای کار دارد ولی ما رسالت مهم دیگری نیز برعهده داریم و آن شناساندن امام حسین (علیه السلام) و مهدی موعود(عج) به جهانیان است...
این کار دو مزیّت دارد، اول آنکه با شناساندن موعود آخرالزمان به جهانیان زمینه و بستر را برای ظهور حضرت آماده تر می کنیم و ان شاءالله ظهور را نزدیک تر می سازیم و ثانیاً در هنگام ظهور حضرت که ان شاءالله ما نیز در خیل سربازانشان هستیم، کمی مسیرمان هموارتر گشته و با دشمنان کمتر و دوستان فراوان روبرو هستیم.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



:: موضوعات مرتبط: ایده های مهدوی، ،
:: برچسب‌ها: ایده های مهدوی ,
نویسنده : مهدیار
تاریخ :